Hei mä tykkäsin eilen kirjottaa tota, joten nyt tulee vähän erilainen, eli unelmieni miehen top 10, ja järjestys on vaan sellanen mikä tulee mieleen, ykkönen ei siis oo oikea ykkönen, vaan ekana mieleen tullut.

1. Sen pitäis olla mua paljon pidempi, oon ite aika lyhyt ja haluisin sellasen pitkän ja ns. turvallisen miehen

2. Sen pitäisi pitää lapsista, ja haluta lapsia tulevaisuudessa. Ois vaikeeta seurustella lastenvihaajan kanssa.

3. Sen pitäs käyttää axea, (tää on mun lempikohta) tänhän  voi toki korjatakiin. Mutta axe:)

4. Sillä pitäs olla mielenkiintoset silmät, sellaset jota voisi aina vaan tuijotella. Ei tylsiä. Ei ollenkaan tylsiä

5. Sen pitäis näyttää mulle että se tykkää musta. Yllättää mut niin etten olisi voinut kuvitellakkaan.

6. Hänen ei kumminkaan haluaisi mitään julkista nuolemista ynnä muuta semmoista..

7. Sen pitäis sillai salaa sanoo että se välittää musta.. Sillai pienillä söpöillä ilmeillä

8. Pojan pitäs olla sellanen katseltava, en vaadi täydellistä ulkonäköä mutta ei mitään rumaa todellakaan!

9. Olisi siistiä jos se osais keskustella, mä en aina osaa

10. Sen pitäis tuntuu tosi isolta, ja oikealta kaikki sen kanssa oleminen ja eläminen

 

 

Tyhmä lista, meen nyt viemään koiraa ulos. Hej på dej