Mulla on ollu hauska viikon loppu.. Mukaan on mahtunut kaikkea koulubileistä seurakunnan toimintaan. Mutta kivaa on ollut. Mun oikea paras kaveri oli meillä ekaa kertaa yötä (siis oikea, se joka on mun mielestä mun paras kaveri, muilta kysyttäessä mun paras kaveri on yks toinen)... :) Nyt alkaa mielenkiintonen viikko, ja loppuviikosta se alkaakin, koeviikko.. :/ jännää..

Meillä oli mun mummo kylässä, meinas kyllä mennä hermot useamminkin kuin vaan kerran. Se on kyllä semmonen. Se on kuulemma ollu koko elämänsä itsekeskeinen ihminen, ja sitä se todellakin on nykyään. Ja ääh.. en voinu olla koneellakin rauhassa, kun pian hän jo hyökkäsi takapiruksi: ja oikeasti luki kaiken. Tyyliiin ollessani Facebookissa, mummo lukee "vittu oli eilen paska päivä.. Mitäs toi tommonen tarkottaa" aaaaarggghht..! Nojoo.. nyt se mummeli lähti onneks kotiin ja mun tekis mieli mennä syöpötteleen.. Mä olin muuten toissapäivänä hyvä, kun katoin yhtä meidän tuttua (aikuista) että se näyttää ihan siltä kuin se olis raskaana, mutta en viittiny sanoa mitään, koska olis TOSI ilkeetä sanoa, jos se ei oliskaan, toisaalta tiedän myös miten paljon ne on lasta odottanut.. mutta en viittiny sanoa. Sitten eilen mulle selvis että se on kuin onkin raskaana:) ja olin hirveen tyytyväinen, kun kaikki muut oli sillai "mä en osannu yhtään arvata".. ja mä mietin sitä kumminkin koko perjantai päivän.. :) hih mulla oli sellaen tietäjä olo.. (no ehkä se johtuu siitä että oon saanu lähiaikoina tosi paljon pieniä vauva kavereita, niin tuntuu että osaan nyt jo nähdä tollasia asioita:) )

No enempiä jaarittelematta, Adjö:)