Taas selitän omiani. Menin kertomaan liikaa yhdelle tyyypille joka ei edes oo luotettava ja pelkään että se menee kertomaan mun "parhaalle kaverille" mitä oikeesti ajattelen siitä. No mutta niin tein.

Koeviikko on ehkä hirveintä aikaa maailmassa, sitä vaan lukee, mutta joskus on vaan liikaa asioita ja liian väsyny ettei pysty lukeen kunnolla. Ja jos ei lue niin on hirvittävän huono omatunto. Ja niin. Mutta koeviikossa on yks niin hieno juttu ja sen nimi on vapaus, ei koe viikolla, TODELLAKAAN, mutta sen jälkeen, vau!

Mä ja mun oikee paras kaveri vertaillaan meidän ihastuksia mesessä, tai ei kumpikaan oo kunnolla ihastunu mutta semmoset pikkuihastus/vihastukset, ja meillä on ihan hassua:D. Mulla on maailman paras oikea paras ystävä;). Jos oisin poika tai lesbo ihastuisin siihen!<3 tai sitten yhteen tyttöön joka kuuluu ns. meidän kolmikkoon:D

 

Höpsö minä, ja höpsö kirjoitus, näkemiin:)